Galet

Denna dag har varit sjukt annorlunda, kan dt vara de underbara vädret som bjöd till dans idag?

En kanon dag på jobbet, allt har bara flytit på, en å annan skratt attack! Haha
Vikket gäng man är! :) är så lyckligt lottad som jobbar där jag jobbar! :))

Måste bara få säga att jag läst den sjukt sexigaste novellen ever idag!
Det var de värsta! Haha!

Gjorde en sjukt god middag när jag kom hem! Snitzel, pressad potatismos med ost på, romsås t dt! :)
Nellie smaskade på som aldrig förr, även jag! :)

Städat å rensat! :) känns skönt!
Kurtis har fått varit å sprungit i sandtaget, synd att de e så mörkt så jag fick inga bilder..

Nellie va sjukt snabb imorse, hon skulle minsan ut själv med Kurtan!
Gobullan!!! :)

Nu en dusch, prommis med Kurtis igen, sen blire nighty nighty!

Puss å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0