Kurtan!!

Jag måste börja med att säga att jag köpte Kurt! :) ångrar mej int en endaste sekund! Världens mysigaste å coolaste lill hund!
Han har legat bredvid mitt huvud fr den dag jag köpte han :) världens gosi mys mys hund! Mer kärlek än så behöv jag inte! :D

Nellie kom hem igår, överlycklig att vi är med hund! Hon bah: äntligen har vi vår egna lilla hund! Go hjärtat!!:)

Nyåret var hur kanon som helst! Jätte mysigt å jätte lugnt. Ett fåtal minuters sömn innan jobb, men de vare värt. Bästa nyåret på länge!
Kände att, det här är mitt år, dom sista två åren kan slänga sej i väggen! :)
Haha!

Idag har då jag å bullis å KB bara tagit de soft efter jobb å dagis!
Lagade mat som hastigast, å sen legat i soffan å myst till Tv. Promenader har vi tagit å badat Kurtan! Dyng oxn!
:)

Ser framemot vad morgon dagen har att erbjuda :)

Puss å mys mys
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0