Avslutning...

I afton for vi t klabböle och hade avslutningen för dagis, kändes jätte konstigt att säga adjö till fröknarna som haft hand om Nellie och alla andra underbarn i fem års tid!
Vilket fantastiskt jobb dom utfört! Och vilket förtroende man haft för dessa fantastiska människor! Kommer sakna tiden med dom!
Men känslan jag fick, vart har åren tagit vägen?
Vi fick en pärm med kort fr det att hon var 1 år gammal, min söta flintiga lillbulla! Tårarna var svåra att hålla tillbaka, man blickar tillbaka till blöjtiden, att allt gått så fort, och så bra!
Och nu... Hon börjar i skolan lixom! <3
Fr mini till stor :)
 
En helt fantastisk kväll har det varit, med blandade känslor.
Och Jimmy på kuppen: Kommer du ihåg när jag fixade välling t Nellie? haha, det är lixom 3 år sedan! <3
 
Tiden spring iväg, men jag hinn int ikapp!
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0