Rudolf...

.... Dt e tydligen jag det =)
hahahahahah, så i fortsättningen vill jag bli kallad efter de också. :)
Snål- Rudolfen SMB!
 
Nu kan jag då säga att efter ett långt 7dagars pass så är jag ledig imorgon, känns gudomligt skönt! Kvällen på arbetet var tungt, får skylla mig själv. Men i fixed it! Så än är jag inte as gammal! :)
 
Saknar min Iphone! Har just nu haft denna NOKIA fr 90talet i en vecka. Varför kan man inte bara få tillbaka den på en gång? =(
Nää, men Sandra "rudolf" behöver ju ingen ny telefon :P
 
Imorgon kommer äntligen solstrålen min hem, ska ta tillvara på veckan, för sen blir hon hos pappa sin i hela 3 veckor! Hur ska jag klara mig? Känns deprimerande!
Men å andra sidan så har jag henne hos mig i 3 veckor sen  å =)
Dt känns ju helt underbart! =)
 
Midsommar närmar sig, inte en plan i sikte! Klabböle känns siså då man jobbar till 1, då missar man ju allt firande...  Pjaaaaah, allt lös sej ;)
 
Puss å kärlek!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0