6 år sen..

Jag kommer ihåg dagen som igår, morgonen som Nellie skulle komma till världen!
Glädjen å lyckan jag hade, men rädslan ändå, trodde att känslan som jag hade inte kunde bli större!
:)
Men ack så fel jag hade!
För de första var jag sten säker på att de va en grabb, bm trodde de å, likaså sköterskorna på BB.
Kommer ihåg när tanten som förlöste Nellie sa: nu kommer lilla pojken.. Haha!

Å fram kikade en liten prinsessa :]
Har nog aldrig känt mej så lycklig som den dagen, stolt över mej själv, stolt över att ha en sådan vacker liten tös i min famn, min dotter :)

När man tänker tillbaka på tider, tider då man va som lyckligast, jag blir så varm i hjärtat! :)

Idag är jag så sjukt stolt över hur vacker, smart, genomsnäll å underbar hon är. Hur hon utvecklats genom åren å kommit dit hon är idag :)
Älskar dej å jag är så sjukt stolt över dej Nellie Bullis <3

Jag blev väckt imorse av att jag kände mej utstirrad! Haha, hon satt bredvid mej å bara kollade på mej med ett leende :) - ska du sjunga snart för mej Mamma?? :D
Kan säga att klockan var 06.30 då.

Upp å fixa tårta, gofika, saft å massa ljus ( försökte harkla upp rösten så hon inte skulle få ont i öronen) haha!!!
Sång å paket öppning stod på schemat :)
En ipod, fyrhjuling, inlines, sparkcykel, skydd, monsterhigh grejjer i alla dess former, godis, kläder, pengar, smycken, filmer.. Hon är nöjd :)

Vi har haft en fin dag :) varit ute å solat och fikat, Nellie for på stan med syrran å shoppade!

En fin dag med lill tjejjen.. Lr stora (??)

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0