Fina!!

Värsta toppen dagen!
Vaknade imorse av massage fr Nellie, hon försökte få upp mej till frulle :) men de gick som dåligt :P dt va ju skönt med massage! :) haha!!!
Tog mej en skön morgon promenad, Nellie ville vara själv å göra fint i lägenheten :) gull bullan min!

Lång duschning efter de! :)
Sen kom gamm arb kompisen förbi på kaffe :) himla trevligt å surra gamla minnen å trevligheter :)
Kort därefter kom Ronnie å Challe förbi med gofika t oss! :)
Himla trevligt :) drog oss ner t sandtaget där solen sken som bäst!
Nellie fick leka av sej med 2 jyckar! :)

Sen kom finflingis innan hon drog på jobbet :) himlans trevlig dag!

Jag å Nellie drog igång Twiligt, båda däckade i soffan! Så underbart skönt de va!! :)

Nu vart jag ensamen, Nellie å Jimpis är i garaget å snickrar ihop en arb bänk! Så nu slipper jag kanske alla satans verktyg bland mina klänningar som han så fint kastat in, en efter en. Kan säga att alla mina klänningar luktar såg blandat med spikar å mejslar å gärna lite olja på de! Haha!!
:)

Puss å kärlek!!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0