Helg!!

Gu sån skön helg jag haft mej!! :)
Igår sken solen som aldrig förr, riktigt skönt va de ute:)
Gjorde varm oboy å sen drog vi med oss skranan å gick till backen för tjo å tjim :)
Jimmy kom hakandes efter med Bror å Elin :)
Riktigt mysigt å ligga i backen å känna solens strålar mot ansiktet :)

Bestämde oss för å grilla !! As gott, ett glas rött till de :)
En fantastiskt fin dag blev de :)
Jennie ville ha en myskväll med Nellie så jag å Jimpis for till Benny å spana in hans nya lya :) riktigt fint bodde han :)
Dom två gangstrarna for ut på peppes å jag hem å sussa kudden :)

En ny dag idag, bokat för kalas hela dan för gobullan min som blir 6 den 30/3 :D
Jag bokade in frulle på plaza imorse med Jimmy, Nellie å Viktoria :) as mys! :)
Nellie ba : asså får jag äta vad som helst?!? :D
Rilktigt gott!! :)
Sen mot ett lyckat kalas på Leos med alla Nellies kompisar, dt va värt varenda krona! :)

En toppen helg, lyckad dag för Nellie :)
Alla är nöjda :)

Puss å kärlek
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0