thumbs down

Tror jag inte riktigt hann till sängen imorse innan jag somnade! haha, gud så skönt de va! :)
 
Idag har det vart massa bankärenden, rådgivning och bla bla bla!
Jag är helt inne på att köpa en lägenhet nu faktiskt, så ögonen är öppna för en insats på Röbäcken nu! :)
 
Mormor va då så gullig som lagade jackan min idag! :) Bra varte! :)
 
Man blir fundersam och samtidigt irriterad på hur folk kan vara mot varandra, jäklas å snackas skit bak i ryggen, talar nu inte om mig själv eller det handlar inte om mig i överlag, men en nära..
Dagis Nivå på hög höjd... Rövslickeri is the days thumbs down!
 
Nu ska jag äta min goda middag.... The och Digge med ost på!
 
Tomas nya låt!
I love it!
 
Du e grym! :)
 

Hejsvejs!
/S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0