Toppen! ;)

2a natten igång :)
Har sovit som en kratta senaste 2 dagarna, men allt roligt har övervägt sömnbristen min :)

Hade en toppen valborg med fina vänner runt om mej :) grillade! Himla trevligt, gick tåget t majbrasan, hade hoppats få se lillbullan min men ikke de :/ träffade massa andra goa människor, lite små kallt men trevligt :)
Jag å bby skjutsa nå fyllskallar t krogen å sen vare ba jobb som gällde:)

Somnade som en klubbad säl imorse, har nog inte längtat så mycket till sängen som jag gjorde på väääldigt länge :)
Blev väckt av J vid halv ett å fråga mej om jag va pigg?!
Haha!
Till övik över dan for vi iaf :) bilutställning å krubb :)

Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0