Steeeenis

Min fina granne Stenis ska flytta, känns lite halv deppis måste jag säga!
Vill inte ha nån annan granne hit, lämnade mina sopor ute idag, i ren protest! haha. Mongo jag! :) Ostädat i hallen dessutom!
He bli nog ba bulla ändå =)
 
Snart är de helg igen, känns som att de bara är måndagar och fredagar nu förtiden! haha, veckorna springer bara iväg. Veckan hittills har då bara vart bra! Tog mej en KD igår, haha, väldigt trevligt!
Lugnt  å skönt! Fick en liten shopping på StayDirt!
As fina kläder! Borde kollas! www.staydirt.com
 
Idag for vi och kolla på travet, lite småkyligt men himla trevligt =)
Nellie och Max hade sjukt kul, ena vart en Buddha och den andra va ba go å gla :) haha!
Söt!
 
 
 
Imorgon väntas en kort dag!
Sen drar vi oss till Stockholm! :) Känner peppen! :)
 
 
Kärlek /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0