.....

Idag kom äntligen den efterlängtade dagen då jag skulle hämta hem bullis!
Snabb städade hemma imorse efter helgens festligheter, ut till skogen med morsan för att plocka svampen.
For ner på skolan å letade efter lilltjejjen min, såg na ingenstans.. Till sist...
Hon har inge hår kvar på knoppen!!! :( Jag bröt bokstavligen ihop när jag såg henne!!
Kände mej som världens sämsta morsa! Lillstackaren, hon skämdes över hur hennes hår såg ut, jag försökte ta in att de verkligen var hon, sa att hon var hur vacker som helst! Oavsett hår eller inte :)
Jag vänjer mej väl...
 
Tydligen skulle hon klippa sej själv, misslyckades och Anders tog na till frissan och försökte göra de som gick för att rädda frillan....
Kändes på ett sätt skönt å prata med Anders idag, enda som känns är att situationen är som den är mellan oss. Allt handlar trots allt om Nellie.
Lilla tjejjen min!
<3
 
De blir en soft vecka de här, 3 dagars arbete sen tar vi lång helg <3
 
Vi har idag haft en jätte fin dag tsm, for t tomtebo lekparken och lekte av oss lite :) Käkade mc fuck.
Mycket trevligt. Känns som att dagarna bara blir bättre å bättre.. :)
 
Puss å kärlek
/S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0