haha

3:e natten igång! Känns tipp topp!
 
 
 
Jag dör, så sjukt kul, filmen e ju bra! Iaf halva... Somna visst till lite. haha!
Men just de här klippet fick mina tårar att spruta! :D
 
Haft mej en bra dag! Imorse kom Mange förbi å tog en morgon rök med mej, mycket trevligt ! :)
Som dött hemma nu utan Bullis! Ja, Kurtan så klart har jag ju.. :)
 
Tog mej upp å for ut å shoppa lite med emma och tisas!  :) väldans trevligt, och jag är så glad å se han så lycklig med henne :) Tycker så mkt om Emma! <3 Å lill tis så klart :) fin kärlek för ögat mitt <3
 
Känns som att livet ler mot mej just nu och ler lika mkt tillbaka! <3
 
Pepp på den!
Kärlek /S
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

Va söt du är sandra, desamma fina du! <3

Svar: du ja snygging! <3
Sandra Bergman

2013-09-05 @ 23:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0