TOPPEN TOPPEN!!!

Gud vilken underbarhelg vi haft oss!
For ner till pappa i torsdags eftermiddag!! Mötte upp han och Robert ( pappas kusin) Som jag inte träffat på säkert 12år (!!) Verkligen jätte roligt, käkade lite och slappade i soffan och surra massa som hänt under åren :) Verkligen hur trevligt som helst :)
 
Fredagen spenderade vi dagen i soliga Järvsö! For på Järvsö Zoo och kollade på djuren, soligt och grant, lite folk och hur mysigt som helst! Alla djuren såg vi, matade tom dom! :) Grilla nå korv och sånt skoj!
Käkade go middag och hela baletten!
:) En toppen fin dag!
Kvällen var hur lugn som helst, film och massa gott :) Lite för gott insåg jag när jag ställde mej på vågen.. (!)
haha
 
I går så for vi på himlabadet, tog en spa dag! Precis  vad jag behövde! Varma källor, kalla källor, bastun i alla dess former, jätte mysigt och hur skönt som helst!
Mycket skratt helaste dagen! haha :D
 
Idag for jag och Bullis upp till farmor min, som vi alltid gör. Kändes jätte konstigt av nån anledning.. Hon sa  till mej att hon länge velat gett mej en ring, pratat med min pappa om de bla.
Jag fick den idag iaf, en ring i guld och en "blodsten", det var den första gåvan hon fick av min farfar 1960..
Kändes som ett farväl på nått vis, fast ändå inte... Blandade känslor.
Har verkligen världens coolaste å härligaste farmor! <3
 
Jag/ Vi har verkligen haft en toppen helg, en lång sådan..!
 
Måste säga att Andreas vart hur snäll som helst som lånat ut bilen till oss under helgen!
Verkligen hur snällt som helst! :))
 
Nu ska jag vik in årerna! En ny dag imorgon, Bullis till pappa. En tom vecka.
MEN! Bästa med veckan är ju att jag å Flingis far till Barcelona på fredag!!! :D
Pepp på den!
 
Massa kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0