Freeeedag

Har verkligen sovit minimalt idag! Länge sen jag sov så lite som jag gjorde idag,komnog inte  isäng försthalv nio imorse, och upp strax efter 1. Sen var Sandra Maria Bergman vaken.
Men jag är pigg som en lärka! :)
For på "playa suntan"med gammJune och brände fläsket! haha, satans skönt! :) 
*VILL HA SOMMAR*
 
For å fikade med Linda och Erika ikväll, riktigt trevligt :)
 
Är så less på håret mitt nu, så Suvi är inbokad på måndag! Saknar mitt ljusa hår, så uppslingning kommer :D
Känns skönt!
 
Snart helg, vet inte vad jag riktigt  e sugen på å göra... Iksu spa,middag ute och en flaska vin kanske? Låter skönt i mina öron. Samtidigt e jag sugen på att fara å hitta på nått skoj,fara å köpa bilen kanske? 
Vi får se vad humöret säger :))
 
/Sandra
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0