lalalla :D

Fasen va bra vissa saker börjar bli, ordna upp sig de mesta! =) Ibland behöver man en liten kick! :) 
De här ordspråket att det går inte att lära gamla hundar sitta, de e nog en myt, allt går med lite vilja, eller en jävla vilja ;)
PEPP PÅ MEJ!
 
:)
 
Veckan som börjat kan jag säga att jag sovit! Har klivit upp halv 1 varje dag nu i två dagar, fysatan så himla skönt! Riktigt utvilad och jäkla fräsch! Man behöv nog de, och lunch på sängen har jag fått varje dag! Vilken lyx!
Ikväll går jag på nätterna, känns himla bra faktiskt! 
 
Ser framemot morgondagen, känns spännande och nervöst på samma gång, men med en jäkla pepp! :D
 
hej svejs
/S
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0