Memories

HAHAHAHAHAHA, alltså jag dööör av skratt!! HAHAHAHA
Suttit å kollat igenom min facebook sen år tillbaka, vilka inlägg man gjort!
Så stört roligt å kolla tillbaka, vilka minnen!! :)
Kolla in dessa bilder:


Konstigt hur man kan känna känslan man förmedlat via en bild, att verkligen känna de man kände förut pga minnen! Såg en groggbild som kag gjorde en sommar, haha, en gurka som tillbehör för att "piffa" upp den, kommer ihåg just den soliga lediga dagen!
Vilka skratt man hade!
Eller när jag var ute med gamm crx'en, lyckan å glädjen, eller när jag köpte cabben, dagar med Kurtan, härliga mornar med lillbullisen min:) listan kan göras lång.
Fantastiskt det här med minnen å känslor.
Bilder e ju bra! 





Alla ligg å sov, å jag..... Snart :D
/S

Kommentarer
Postat av: Jag

Haha :) underbart!

2014-04-07 @ 18:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0