Varje litet ögonkast :)

Efter en delad tur på jobbet så känns de bra skönt och lägga sig i soffan och varva ner lite, upp i ottan imorgonbitti för en dag på "bruket" :)
Pussat lill bullan min godnatt och världens bamsekram fick man <3 gogo hjärtat mitt <3
 
 
 
Har helt fastnat för grönwalls! haha, spotify igång mest i bilen, om å om! ;)
 
Känns skönt å få några dagar lediga nu, all laddning inför helgens nattjobb. Pepp till mig.
 
Mycket har hänt på slutet, mycket har kommit upp till ytan, mycket hemska saker, men jag tar mej igenom det här också. 
Suttit och tittat igenom bloggen under åren, vad mycket man varit med om i livet, både roligt och mindre roliga saker. Man skrattar mycket, halv gråter åt vissa saker. haha, man mins och kommer ihåg.
Läste en klok grej jag faktiskt skrivit, och det är att om man lyckas finna sin "rätta" väg i livet så ska man fortsätta den vägen, försöka att inte ta en fel stig och hamna fel.
Det är nog lätt hänt ibland. Alla människor gör det, flertalet gånger också.
 
Har mycket i huvet men får inte riktigt ut allt.
 
Gonatt =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0