3:e

"ThirdOne"
 
Alla skriver sin egna saga, sagan blir bara längre. 
Man väljer själv hur den ska skrivas.
Vad vore en Saga utan en massa kapitel? 
 
I min saga har jag sååå många kapitel, vissa kapitel vill man bara glömma, men att glömma ens liv och allt man gjort och allt vad man går och gått igenom, de vill man ju inte.
Man är den man är idag pga alla kapitel.
Sorg, svek, hjärtesorg.
Glädje, kärlek, lycka.
Misslycklig, Olycklig och Ledsen.
Värme, styrka och mod.
arg, hat och besviken.
 
Alla har vi våra egna sagor med samma kapitel men med olika innehåll.
 
 
Ingen är perfekt, jag är glad att jag inte är de.
 
Hoppas du sover gott, jag längtar redan till sängen!
 
/S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0