Nattugglar

Så här på nattkröken när man verkligen inte kan sova, de e varmt å man ligg med funderingar så kliv man tillslut upp.
Inser när man kikar omkring, in t andras lägenheter å hus att de finns fler nattuggler, inte e man ensamen om att vara vaken inte. He lys lite här å var, i vart 5:e fönster ser man tv'nsljus :)
Rätt skönt faktiskt å va vaken mitt i natten, fast att man borde sova, men när man hör dom andra sova djupt å fint så känns de bra :)

Jag må va knäpp, men jag börjar redan ladda för v75 här i Umeå!
Kanske därför jag e vaken, fick en försmak i helgen i Sundsvall! 
:)

Bullirullveckan e igång :) lilltjejjen min!
❤️

En ledig dag till, sen jobb i 3 dagar å sen helg igen :)
Skönt, mycket skönt!!

Kärlek
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0