Rätt lr fel

Börjar känna mej rätt trött på att vara trött!! Haha..
Sena kvällar å tidiga mornar är ingen bra kombo, de tar ut sin rätt. 

Igår tog jag å maria å hennes bror skoterkortet! :) himla roligt å ha de nu, men en upplärning å släppa lite mer på mej själv när de gäller körningen så tror jag nog att jag har det roligare på skotern! :) tack A för kortet!! :)
Körde igår skiidoos nya, fysatan vilken skön skoter, inte bara jävligt het utan jääääääävulskt snygg!

Den e het ;)

En dag till med jobb, sen är det helg! Som jag längtar! :)

Vägval här i livet känns så här ibland

Fick lyxen att få lite egentid nu ikväll, rätt skönt måste jag säga!!! :)


Hoppas just du har en mysig kväll!
Kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0