Farmor min

... Trodde mitt hjärta skulle sluta slå idag!
Pappa ringde å berättade att farmor är jätte dålig, låg på sjukhuset å skulle nog inte överleva! :/ men hon är en krigare min farmor!
Hon gav inte upp, trots att läkarna sa att det inte skulle gå längre!

Min fina farmor! 


Hade tänkt å satt mig i bilen efter jobbet, men när jag nådde personalen på sjukhuset så hälsade farmor så fint att hon inte ville ha någon där, å jag känner på ett sätt att jag måste lyssna på henne.

Man får som ångest för att man bor så långt ifrån både pappa, ronnie å farmor, men jag försöker då så ofta de bara är möjligt att åka ner.

Jag förstod idag vad "7cigg" menade med länken.
Länken mellan familjen.
Farmor är länken. Länken som får en att hålla ihop å ses.

Tiden har sin gång, men det känns för tidigt :(

Kärlek till min farmor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0