fiiint

Då var denna vecka tills sin nådda gräns, snabbt har de gått!
Har känt mej fruktansvärt lat och bekväm den här veckan, jobbat endast 3 dagar, korta dessutom, och på mina lediga dagar har jag legat i sängen, länge och väl, till och med käkat lunch i sängen.
Förstå så jäkla härligt! :)
Trots en anings känsla på att jag vart lat, så har jag ändå njutit!
Man ska nog ha sånna härliga dagar ibland, lite selfie! :)
 
Min första natt är igång, känns bara skönt! :)
Älskar Melissa Horn!
 
 
Jag gjorde en grej idag, en grej som jag fått hjälp av Andreas med att styra upp, vilket jag är såå tacksam för! De kommer nog bli bra de här :) Jag känner en viss glädje och förhoppning! :)
Tack A!
 
Fick för mig att gå på "blå fredag" idag, vilka härliga människor det finns! Det är en kväll för funktionshindrade som hålls på kyrkan på Teg, glada, spralliga individer!
Träffade en riktigt härlig människa, han kunde inte prata, men med tecken så bjöd han hem mej till honom till veckan, en kväll, han berättade att han skulle bädda sängen rent och fint, bjuda mej på bullar och borsta mina tänder... haha, sen skulle jag få sova över!
Så himla gulligt! <3
Jag blev riktigt varm i kroppen av alla fina människor det finns, men ett så varmt och rent hjärta.
Inte många människor man möter i sitt liv som man känner den känslan för.
P.U.R.E
 
Veckan har varit fin, riktigt fin.
:)
 
Love 
/S
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0