sista!

Andra och sista natten igång! Känns ju ba bulla de här! =)
 
Va till min gamla lya ikväll... Gu va fint de var i den, nytänk och fint! Saknar den som tusan, saknar Rbk! 
Uteplatsen, skogen, grannarna, mitt.
Fick hur mkt flashbacks som helst! :)
Kändes hemma.
 
Sanna Nielsen vann Mello, en bra låt faktiskt, men jag måste ändå säga det att senare års mello har inte varit  någon vidare superhöjdare, inget som man direkt fastnat för. Men man tittar ändå! :)
Parodier, dålig fantasi, för mkt helt enkelt enligt mitt tycke!
 
Kan ju säga att solen inte har lyst på länge,självklart ska den skina som aldrig förr när man jobbar natt! Var inte peppad på sängen imorse, hade gärna åkt mot Skellefte för lite skoterVM, öl, solglasögon och massa skoj! :)
Duktigt avis på alla som vart där, ÄR där! :) Hoppas ni njut! 
(skulle jag gjort)
:D
 
Love
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0