Bling bling 😎

De finns gott kaffe, den finns de mindre gott kaffe...â˜ș
Dagen har varit riktigt bra! Intersport ringde upp mej Ă„ sa att dom bestĂ€llde jackan Ă„t mej fr Danmark !!! 👍 hittade en sĂ„n grymt snygg jacka i helgen, men min storlek fanns inte. Men nĂ€r jag kommer hem fr Kanada sĂ„ har jag den 😃 lĂ€tt snyggaste!

Lill laxen kom hem idag ocksĂ„, hade iss en riktigt hĂ€rlig pratstund till middagen. Mycket bus ikvĂ€ll, de mĂ€rks att dom varit ifrĂ„n varandra i en vecka 😂
Peppad pĂ„ veckan med lillebror e dom! Massa skoj stĂ„r pĂ„ schemat 😃
He bli bulla.

Jag Ă„ gamm June for pĂ„ stan Ă„ shoppade lite ikvĂ€ll! Bra pris pĂ„ jeans 👍👍

Gaaah!!! Hittade vĂ€rsta grymma skalet idag Ă„, en sĂ„n ska jag leta efter nĂ€r vi far, annars blir de en bestĂ€llning 👍

Snyggt va!? VĂ€rsta bling bling 😎

Börja packa Ă„ he sej upp fr soffan! 



KĂ€rlek /S

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0