Mys vecka🙏

HÀrlig start pÄ veckan!! En grymt hÀrlig start!
Vart pÄ hÀlsans hus Ä fÄtt massage av Mona, jag blev som en ny mÀnniska, trodde inte man kunde knÀcka sÄ mycket pÄ bara ryggen!!! De braka Ä masserades Ä knÀcktes!! Stört skönt!
Haft mysigt med spa hemma med Bullis,  massage med mĂ„la naglar Ă„ BA myst 😘

Sovmorgon pĂ„ det.. JĂ€tte hĂ€rligt 😘 kĂ€rlek i all Ă€ra 😘

IgÄr va Nellie pÄ sin första innebandy trÀning, 2 Är Àldre e dom andra barnen, men gu sÄn energi Ä duktig hon Àr!
Junes bror Ă€r innebandy trĂ€nare dĂ€râ˜ș
SÄ himla glad som fÄtt lÀra kÀnna bÄde Niklas Ä Camilla, sÄ himla fina mÀnniskor och dom Àr sÄ fina med Nellie!! Jag e sÄ tacksam!
All heder t er!!!


Nu har jag iallafall gjort bort min första natt, hÀndelserik kan mansummera den!!

Nu Ă€r de gonatt för mej🙏

KĂ€rlek /S 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0