sanning eller lögn?

 
Riktigt skön!!!! :) Riktigt högt så är den än bättre!
 
Min andra natt har nått halv tid, känner mig rätt pigg faktiskt. 
Snart helg, inte för att jag är ledig,men ändå! Men på lördag morgon, då tar jag helg.
 
Fastnade för nattens House avsnitt, för jäkla bra. Handlade om ärlighet och lögner. Det är rätt enkelt att dra en lögn, det börjas med en vit lögn, men vad är en vit lögn? Lögn är lögn. Den växer och frodas och när du minst anar det så vet du inte själv vart gränsen går, om det är sanning eller lögn och du fortsätter, med vad som är sanning eller lögn..
Sanningen kan svida rätt hårt,men  hellre ärlighet än lögn, eller tar man hellre en lögn för att må bättre? Eller för att man tror att lögnen gör bättre?
Hur som, ärligheten kom fram, fast  i en lögn.
Så vad som vart bäst i slutändan, var en vit lögn.
 
Hoppas du mår bra och sover fint.
 
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0