100% kärlek

Ny vecka i full gång, haft en kanon fin dag!!!
Morgonen och veckan började med massa vackra underbara sms från fina vänner! Ba sådär, å de blev man så glad över. Vilka fantastiska vänner man fått sej genom livet :) de e så mkt kärlek!!! ❤️ idag måste vara en dag man tänker på varandra!!
Om jag kunde skulle jag placera er runt mej 24/7 å säga varje dag vilka underbara människor ni!! Allihopen 😘

Spenderade kvällen med go bullan min på 4h!!!! 😍



"Händerna på huvet"
Kallt men uppfriskande!!!
Kärlek till sitt eget barn går aldrig beskriva, å att fått vara mamma till denna underbara, det är den vackraste gåvan jag fått från ovan.
Varje dag är den andre olik. Och glad och tacksam för alla fina stunder som levereras var dag.
För varje motgång blir man bara starkare , det är också en tacksamhet jag har.

Kärlek, tillit och respekt

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0