Tiden


Guuu va denna vecka sprungit iväg!!! Har tagit det väldigt lugnt i helgen, Wilma fyllde 8 år så vi vart bjudna på kalas i helgen på leos :)
Snart blir min tös 8 år, förstå vad tiden gått fort! 
De e typ nu som tiden hunnit ikapp en. Jag är inne på mitt 29e år! Snart 30, jag blir tant snart!!! Haha!!

Kommer ihåg när jag var liten (13) å folk som var 30 då, dom var ju typ as gamla, snart är jag där!!! 

Hur som helst så är helgen snart förbi, en ny vecka tar fart.
Fick äran att klippa max i helgen! Så jag måste fixa hans tuppkam imorgon bitti, ett löfte som måste hållas 😜 söta!!

Har inte fixat gym kort ännu! Det får nog vänta ett litet tag till! 😂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0