Min bästa

Ledigvecka!!!
Gu se skönt!!! Å imorgon har Lill Tjoppan min avslutning på skolan, vilket betyder sommar lov ❤️🙌🏻 passar perfekt in på min lediga vecka! Så jag hoppas värmen kommer så vi kan ut å bränna vatten skoter 😘
Har ordnat med jordgubbar å gott till frukost, nya kläder, en present som hon får på morgonen, rosor som hon ska få runt halsen, lunch på Vezzo med familjen. Kanske lite over kill, men de e min stora kärlek å min enda dotter! 😍 speciella dagar är till för att firas, de ska kommas ihåg när hon blir äldre att jag gjorde allt för att hon skulle ha det bäst!
Av hela mitt hjärta så finns ingen större kärlek, å där kommer inget emellan!


Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0